11.hafta bebek arabası, puset ve mama sandalyesi aldım. Beşiğini de alacağım yakında. Bana herkes erken alma dedi. Ama temmuzda hem memur maaşları hem de asgari ücret artacak bu da ürünlere yansır. Biz temmuzdan önce bebeğin pahalı ürünlerini aradan çıkaralım diye uğraşıyoruz. Kıyafet biberon vs yi sonra alacağız.