Bende 37+1 deyim bir an önce gelsin istiyorum artık hayırlısıyla 🥰 bende sizin gibi sürekli kontrol halindim nişan geldi mi gelecek mi su gelir mi diye , bu haftalarda kendim sancılanirsam normal olabileceğini söyledi doktorum ama sancı vs gelmezse biraz toplu bir bebek olduğu için sezeryan olabilirmiş endişeliyim biraz