Deletedmom_85 Mucizemibekliyorum_ 2.haftasi olur mu😂 biliyorsun zaten beni yinede yorum atayım dedim. Bugün de süt beyazı akıntı geldi ağrı bugün hiç olmadı. Dün akşam test yaptım negatif çıktı kız🤣
Mucizemibekliyorum_ Deletedmom_85 kuzum sen 6 haziranda olmadın mı zaten 😂 bende bu sabah bi düşündüm yapsam mı diye ama sonra 4. Gün çok erken olur diye vazgeçtim yemedi😂😂😂
Omerikra Mucizemibekliyorum_ ayy sakin yapmayin kizlar bende o hataya dustum🙈 5 gun yaptim.cikmamisti.6 gun tekrar yaptim silik cikti.biliyorum beklemesi cok zor.ama 4 cu gunde cok erken🥰
Mucizemibekliyorum_ Deletedmom_85 bende bi iki güne yaparım kesin sırf yapmamak için kendimi dışarı atıyorum daha bir gün evde durmadım transferden beri 😂
Deletedmom_85 Mucizemibekliyorum_ hahah bizde az sonra cikicaZ bugünü hiç saymıyorum zaten eşimle takiliriz bugün böyle geçer biterde hafta içi sıkıntı shs😂
Dmrsm Mucizemibekliyorum_ kuzum çift konmus ya sana maşallah inşallah.tutar kuzum sana şey sorcam bu tek çift koyma durumunu doktor mu belirliyor yoksa yaş ve değerlerine bakarak.mi koyuyorlar bnim yaşım 27 tüp bebek tedavisinde doktora desem bnada olursa ınsllah çift koyar mı acaba çok istiyorum ama bilmiyorum
Omerikra Mucizemibekliyorum_ hayir canim tek.transferdi. diger hamileligimde de 2 transfer olmustum.omdada 6 ci gun erken gebelik testinde cikti
Elif__oztrk Deletedmom_85 4. Gün benimde negatif çıkmıştı 🙈 6 . Gün çok silik bir çizgi vardı her sabah ilk idrarla test yaptım. 8.gün de kan verdim 2 güne bir doktorumun da isteği üzerine kan veriyorum 😘 İnşallah sımsıkı tutunur senin bebeğin de ❤️
Omerikra Deletedmom_85 bugunki.sonucun ne cikti cnm. Herkezde ayni olurmu bilmiyorum ama gercekten erken en az 6 ci gun de cikiyo
Dmrsm Mucizemibekliyorum_ evet kuzum ilk olcak gelecek adetle baslicaz tedaviye o yüzden sormak istedim
Mucizemibekliyorum_ Dmrsm yaşına ve durumuna göre doktorla birlikte karar veriliyor ama normalde yasal olarak 35 yaş altı ilk denemede tek transfer yapılıyor , bnm 3. Olduğu için çift kondu