Mucizemsin_bebek bende adetime bir hafta kala falan erken gebelik testi yapmıştım çok hafif çok silik ince çizgi çıkmış ben görmedim ilk beş dk çıkmayınca attım çöpe 2 gün sonra temizlerken gördüm normal test alıp yaptım tam çıkmıştı iki çizgi iki gün daha bekledim kan verdim sonra 😅😂😂