Mucizemsin_bebek Evet hanımlar uygulamaya gore 2+5 ne zamn kan testi ya da idrar testi yapmam lazim 3 haftada erken gebelik testinde çıkar mi
eylulmihrasmom Mucizemsin_bebek ben 3 haftalıkken öğrendim hem kanda hem idrarda çıktı eşim şehir dışında olduğundan gelmesini bekledim doktora gitmek için 5+2de kese gördük 6+5te kalp atışı duyduk💓
Kediannesi1 4 haftada bile çok düşük bir değerle çıkarsa kendinizi gerersiniz adetinizin geciktiği gün yapmak en doğrusu ve sağlıklısıdır şu an zaten ovulasyonda olmanız gerekiyor hiç bir şekilde çıkmaz gebelik oluşmuş olamaz
Asli1453 Mucizemsin_bebek doktorunun verdiği tarih ne zamansa o zaman yap cnm inşallah tutunmuştur bebegin
AleynaResul Mucizemsin_bebek ben adetime 3 gün kala öğrendim testle bi gün sonra kan verdim 1340 tı şu an 9+3 teyiz çok şükür :) Rabbim gönlünüze göre versin hayırlı evlatlar nasip eylesin eğer tutmazsa bidaha aşılama olacağınız zaman 1 ay boyunca Meryem suresini okuyun hergün tavsiyem olsun 🤲🏻🥰
ipeekseker Eğer gebelik tutmadiysa zaten 15. Günü regli oluyodum benim doktorum 12. Gün erken gebelik testiyle öğrenebilirsin, veya kan testinde de öğrenebilirsin demişti. Ama tutmadı negatif sonuç aldım. Rahim filmi cekilcem sizden de istediler mi acaba