Nerminn5308 ilk gebeliğim de göbeğim ilk hamileliğe göre baya büyüktü canım ama altı üstü 6.7 kilo almıştım bebeğim gayet sağlıklı idi iç karın meselesi bu durum , benim çevremde de var öyle hamileliği hiç belli olmayan gayette sağlıklı hepsinin bebeği , hiç takılma bunlara bir sıkıntı olsa doktorun zaten söylerdi , boşver ne kadar az göbüş o kadar iyi oluyor ne kadar büyün göbüş o kadar yorucu günler oluyor ☺️