Tire35 41.hafta yatısım yapıldı nst lerde asla sancım cıkıyordu 20 lerdeydi hep 🥴
Suni sancı verildi 19 saat hiç bişey hissetmedim. Gram agrı sancı VS olmadı. 19.saat muayenede nişanım geldi 4 cm acıklık olmus yarım su bardagı da suyum geldi. Sonra sancılar başladı ufaktan 3 saat sonra 2.ıkınmada dogurdum 🤣😄 yani 3 saat sancım oldu sadece.
Şimdi 2.ye hamileyim inşallah bu ondan daha kolay olur., 🤭