Kmeric geçmiş olsun, ben de bebeğin gelişmemesi nedeniyle 9. haftada kürtaj oldum. Kese vardı ancak kalp atışı oluşmadı, 9. haftada kese bozulmaya başladı. Kürtajdan sonra 3 ay korunmamı söyledi doktorum, 1 ay sonra kontrole çağırdı. Kontrolde rahmimin toparlandığını, gebelik düşünebileceğimi söyledi ancak ben korunmaya devam ettim. 6 ay sonra tekrar gebe kaldım, sağlıklı bir doğum yaptım. Sizin için hayırlısını diliyorum🌺