Novamomy Kvrck06 nerdeyse herkesin azalmış başka yorumları okudum başka postlarda herkeste böyle bir sorun var galiba 🤦🏻♀️
Prensesannesi14 Youngmotherr 😁😁 sabırsız desene sen yine iyisin tarih belli keşke bende bilsem ne zaman gelecek
Youngmotherr Prensesannesi14 biraz öyle yarın kontrol var merak ediyorum bir de bir şey soracağım açıklığın var mı
ballikedii ikiprensannesi__ 27. Haftadan sonra su gibi geçiyor Şuan 36+0 olduk pazartesi sezeryan günü alıcam aşırııı heyecanlıyım
ikiprensannesi__ ballikedii oy maşallah rabbim bizede sağlıkla bu zamanları görmek nasip olsun inşallah 🤲🤲 Allah’ım bir avazda kurtarsın inslalah 🤲
ikiprensannesi__ gulsahklkn valla o kadar çok oluyor ki artık alıştım yani 🤣 uygulamada sürekli çok hareketli olması lazım diyor ama yok napim 😀
Prensannesi72 Kaç haftalıkken Doktor doğum için gün veriyor normal ve sezeryan için ben 29+5 haftalığım ayın 20sinde randevum var ne kadar var aceba dogumuma
ikiprensannesi__ Prensannesi72 normal için gün vermez canım normal doğum sonuçta sancın olursa acilma suyun gelirse gidersin ama sezeryan için 34 de felan veriliyor bildiğim kadarıyla sezeryan 38. Haftada genelde alıyorlar nadir bazı doktorlar 39. Haftayı bekliyebiliyor
Conaskimi 27+3 olduk bizde bugun benim doktorum doğum için 23 Ağustos da sezeryanla olacak :( benim kızımda maşallah hiç yerinde durmuyor ayakta tık yok oturunca başlıyor sesleniyorum cvp bile veriyor yani 🤣
ikiprensannesi__ Conaskimi aman aman maşallah 🧿 valla bizimki biraz nazlı oglan canı sağolsun daha günümüz belli değil bakalım hayırla sağlıkla gelsinler inşallah 🤲
5678_ ikiprensannesi__ çok şükür 27+1 olduk çoğu gitti azı kaldı ağrılarınız oluyo mu sizlerin de benim kalça ağrısı çok var ayakta duramıyorum uyurken sağ sola dönerken zorlanıyorum inslah bunlarda gecicek hayırlısı ile kucağımıza bebişlerimizi alalım
ikiprensannesi__ 5678_ çok şükür canım henüz agirlasma ağrı felan pek olmuyor gece uzun süre bir tarafıma yatinca o tarafim biraz uyuşuyor ağrı o zaman yapıyor onun dışında bir sıkıntım yok çok şükür ki