Selam kizçeler bugün itibariyle 27. Hafta yani 3.tirimestere girdim çok çok şükür çoğu gitti azı kaldı yine durgun benim prensim pek hareket etmiyor ama napalim canı sağolsun 🤭 sizde durumlar nedir annişler dilerim bütün hamişler sağlıkla kavuşsun yavrusuna 🤲🤲