esraEb ben 2 gün anormallik hissettim sertleşme, aşağıda çekilme hissi, hafif regl ağrısı falan hemen gittim doktor dönmüş demişti ama son kontrolüm ondan bir buçuk hafta önceydi bilemiyorum. bazen ben belime yakın yan taraflara da tekme yiyorum. hareketten korkmayalım bence.