Gulayyy_ ya hoşuna gidiyorsa iyi
Fena değil aslında evet ama.ne biliyim ben yine de eski açık pembemsi rengini daha çok beğeniyordum umarım kısa surede eski haline döner özellikle de bikini bölgesi kendi kendimi görünce kötü oluyorum koca nasıl şey yapsin yahuuu😂