Yusra61_ Kızlar bir bende mi var bu durum hamileliğimde başladı değişik şekilde ucu ve çevresi koyu kahverengi sizde de böyle mi
yaseminaltintas Yusra61_ Ayni sekilde benim de ucu ve etrafi asiri karardi eski pembeligini alir mi ben de cok merak ediyorum
Zzeyynep04 Yusra61_ normal canım doğduktan sonra bebek sadece tek bi rengi görür oda koyu kahverengi veya siyahtır o yüzden o rengi alır göğüs endişelenme yani
Havvaca Yusra61_ normalde o kadar açık renkti ki göğüs ucum. Tenimle aynı renkteydi nerdeyse ama hamilelikte kömür oldu resmen 😂
Elfakca Yusra61_ genel belirtilerden biridir bu göğüs ucu kararması her kadında olur göğüs süt topluyor derler doğumdan sonra da yavaş yavaş geçiyor
Gulayyy_ Gayet normal hamilelikte oluyor daha sonra geçiyor benim ilk hamileligimde az kararmıştı ama bu ikinci hamileligim biraz daha fazla kararma oldu hatta özel bölgede bile oldu bu sefer kararma
birgaripana_ Gögüs ucu bikini bölgesi koltuk altı bunların hepsi kararıyor bende 😁 doğumdan sonra geçiyor. Göğüs uzun süre öyle kalıyor. Birde yeni öğrendim gögüs ucu koyulaşırsa erkek diyorlar benimkide erkek oldu tabii batıl inanç 🤭
birgaripana_ 1trimester benim ilk hamileliğim kız dı ondada karardı ama bu kadar değildi 😁 belkide ilk hamilelik ikinci üçüncü hamilelikle alakalıdır
Ayazz-A Yusra61_ evet maalesef kahverengi alan koyulasup büyüyor gördükçe resmen kadın oldum deyip şaşırıyorum hala gençk kiz gibi görüyordum kendimi😁
Gulayyy_ Prensesannesi14 şimdi şu kadar süre sonra desem yalan olur ama geçiyor zamanla eski haline dönüyor ama bilmiyorum neden gögüs ucu benim böyle koyu hoşuma gidiyor 😂
Prensesannesi14 Bende eski halini istiyorum benimde büyüyup koyulaşti baya baya eskiden pembemsiydi beyaz tenliyim zaten bu halini sevemedim eski haline çabuk dönüyor mu ya bikini bölgem de aynı şekilde
Yusra61_ Prensesannesi14 bende çok merak ediyorum hiç hoş durmuyor inşallah eski haline döner doğumdan sonra
Prensesannesi14 Yusra61_ ay inşallah ben cok takıyorum çünkü nişanlilik döneminde bikini için güzellik merkezine bile gittim o kadar açılma olmuştu renginde ama şimdi yine kara biseue dönüştü