Melis_tugba kiyamam ya🤣😇 bazen dr iyi oldumu hastasi cok oluyor kafası da karisiyor bazen insanin sansina :)
Mesela ben evlendikten 3 ay snra bebek dusundum. Her ay ozel bi dr a gidiyodum. Her gittigimdede bana kaçıncı gebelik kac cocugun vardi hep baska hastalarla karistiriyordu. Hastası coktu. iyi ama unutkan bi doktordu. Snra onu birakip devlette devam ettim canim. Bazen öyle aksilikler oluyor 😁🤪🤯