Melis_tugba sana cevap yazmak için üye oldum. Smear sonucunda ne cıktıgını bilsen yardımcı olurdum, bende ascus çıkmıstı kolposkop biyopsi yapıldı zeynep kamilde ve cin3 çıktı yani kanser öncesi bir evre. Sonra doktorum konizasyın denen yöntemle oradaki lezyonu temizledi şu an saglıklıyım her sene smear yaptırıyorum, 24 haftalık hamileyim, belki sende cok basit bir sıkıntı var kolposkop biyopsi sonucunu bize yaz ❤️Sevgiyle kal
(Kolposkop biyopsiyi uyuşturmadan yapmışlardı bana)