Gozdekko Hopeful_mother bende cidden bu hisleri duyguları yaşıyorum çok güzel anlatmışsınız çok teşekkür ederim değerli yorumunuz için 🙏🏻
Gozdekko Ftrhn umarım güzel haberler alırız ikimizde perşembe günü regle 6 gün kalmış olacak o gün yapmayı düşünüyorum testi ☺️🙏🏻
LamiyaCetinkaya Gozdekko Umarım çıkar, benim de regle 6 gün var birkaç gün önce yaptım negatifti çok belli belirsiz birşey vardı ama muhtemelen kuruma çizgisiydi. Birkaç gün sonra yapıcam yine ❤️
Havvaca Daha yeni düşünmeye başlamışsın. Sakın test batağına düşme çıkamazsın. Günleri değerlendir gecikirse yap testi gönlünce olsun her şey 💞