Ben erken gebelik testini adetime 7 gün varken yaptım negatif çoktı, 6 gün varken yaptım çoook silik bir çizgiyle beta 27 çıktı. Birde anlatmak istediğim bir şey var, oğlum 2.5 yaşında. Çok fazla bebek istiyordum ve eşimle ortak karara varıp bebeğe karar verdiğimizde yıllardır asla bir gün bile şaşmayan adet tarihim 3 gün gecikti. Defalarca erken gebelik testi yaptım, negatif çıktı. İnanamadım doktora gidip ultrasona girip kan verdim. Olmadığına inandığım gün adet oldum. Bende sanıyordum ki korunmayı bırakır bırakmak hamile kalıcam. O ay hamile kalmayınca bir problem olduğunu bile düşündüm. Cahil bir insanda değilim, psikolojik danışmanım ve aklım gayet başımda çok şükür. Demek istediğim olumsuz yorumlara istinaden, bu bebek işi özellikle çaba gerektiren hamileliklerde çokta sağlıklı düşünülmüyor. Ben böyle bir sürece girmek zorunda kalmadan hamile kalan biri olarak bile direk hamile kalmadım diye o günlerde kendimi yedim bitirdim. Size en büyük tavsiyem eşinizle birleşmeyi bebek amacıyla yapmayın, tabiri caizse su akar yolunu bulur. İçinizi ferah tutun, bebiş geleceği zamanı iyi bilir 💕🌸