mekselinaa aylarca şeftali aserdim zaten tek aserdigim şey o oldu 😂 gece uykudan uyanıp ev şeftali kokuyor diyip ağlamıştım eşim bulup getirmişti is yerine sabah 6 da nasil yiyordum biri beni gördü kiz aserdin mi bu mevsimde ne şeftalisi dedi mart ayının sonlarinda dedim ohhh be dünya varmış ne gülmüstük 😂😂 gerci halen daha gözüm doymadı ama neyse 😂😂😂