mekselinaa ayy bende çok severim yeşil nohut benimde canım istiyordu , istanbuldakilerde bilmiyor 3 yıldır burada oturuyorum çok aramama rağmen hiç denk gelmemiştim. Çok şükür geçen gün bir yerde karşıma çıktı çoğu sararmıştı 🥺 bir bağ yeşil buldum onun da çoğu olmamıştı 😅 çok şükür nefsim körlendi. İnşallah siz de bulabilirsiniz 🥰