33NAZ İnsanlar belki de bu coğrafyadaki , Ortadoğu coğrafyasındaki insanlar ezilmeyi sindirilmeyi aşağılanmaya alışmış, genetiğinde var insanımızın. Sen ne desen de zihniyet değişmiyor, tevekkül et, dua et, kader işte deniliyor, kadınların kendilerini eksik varlıklar olarak kabullenmesi için herşey yapılıyor..
Arada bizim gibi bu ruhta bu kafada insanların da sinirleri bozuluyor , tepki gösteriyoruz, dayağa şiddete..
Sakin olmaya çalış, herşeyden önce sen ve bebeğinin morali buna bağlı.
MEALİ: Buradakilerin sorunlarını çok da kendine iş edinme. Bireysel olarak değiştirebileceğimiz çok şey Yok maalesef. Etme bulma dünyası..