Esratepeli Ay sağolun hanımlar içimi rahatlattınız ben de bi ben de mi oluyor çok mu abartıyorum diyordum 😅
karperisi Esratepeli 30+3 olduk maalesef aynı şekilde devam magnezyum bir nebze rahatlattı ama yine se oluyor özellikle aksmaları