Esratepeli 26 haftalık hamileyim. Sırt ağrısı çok fazla oluyor gün içerisinde. Var mı çözüm önerileriniz 🙄💕
NobleMom Esratepeli Bu tarz ağrılar genelde magnezyum eksikliğinden oluyor sanırım. Kullanıyor musunuz?
karperisi Esratepeli 30+3 olduk maalesef aynı şekilde devam magnezyum bir nebze rahatlattı ama yine se oluyor özellikle aksmaları
Esratepeli Didembyr aynen dinlenince geçiyor ama çok kısa sürüyor. Sürekli yatar pozisyonda olmam gerekiyor hiç ağrımaması için
Eceee Esratepeli benim doktorumda şu a101 deki 1 litrelik akmina marka olanı önermişti deneyin isterseniz beliki iyi gelir
Sedanurumut Bende bel fıtığı olduğu içinmidir bilmiyorum ama magnezyumu icmeme rağmen benimde çok ağrım oluyor
Eceee Sedanurumut ya her türlü oluyor içsekte tamamen geçmiyor ama en azından krampları engelliyor ☺️
Esratepeli Sedanurumut fıtık olunca daha çok ağrıyor ben de de düzleşme var ağrılarım yoktu ama hamileliğin ortalarına doğru ağrılar başladı