Deletedmom_116 cahilelafanlatamazsinyorulmaa az buuugg günde en az üç post görüyorum şu aralarrr 🤣🤣🤣🤣
Deletedmom_116 cahilelafanlatamazsinyorulmaa yani postu geçtim de Yense nolucak sanki ben herşeyi yiyorum 🤣🤣
Deletedmom_116 cahilelafanlatamazsinyorulmaa Kizz herkes bilir Az çok Hersyeinfazlasi zarar normal şekilde oldukça nesi zarar olcakki
Birannis Postu açmadan boşluğu dolduruyorum her seferinde de doğru çıkıyor 🤣🤣🤣 arkadaşım ha etsiz çiğ köfte ha kısır tabiki yiyebilirsin
Kubrakarahan es1501 ukala ukala cok yazan olmuş etsiz nolucak falan diyede baya da büyük sıkıntı oluyormuş kendi doktorum kesinlikle yasakladı bana cok canın çekerse geç evde kendin yap işlenmiş dışarıda satılan bişeyi tüketmek yok dedi seçim senin tabii