Deletedmom_116 es1501 Valla herşeyi yiyorum içiyorum o onu demiş bu bunu demiş diye yememezlik yapmaktansa daha çok yiyorum🙆💃
biryildiz42 es1501 valla ablam da hep yedi bişey olmadı bence nefsin için ye ben yiyorum doktora da söyledim ayran ile tüket dedi sende öyle yapabilirsin
cahilelafanlatamazsinyorulmaa Bende diyorum forumda birşey eksik meğersem çiğ köfte postu yokmuş şimdi oldu sjsj 🤣🤣🤣
Deletedmom_116 cahilelafanlatamazsinyorulmaa az buuugg günde en az üç post görüyorum şu aralarrr 🤣🤣🤣🤣