Bende ilk evladımda zorunlu sezeryan oldum 42. Haftada normal doğum ike başladığım yolculuk sezeryanla sonlandı , bu nedende ikinci de zorunlu sezeryan olacağım ,
Benim bildiğim kadarıyla da artık devlet hastaneleri de ilk spinal anestezi yapıyorlar daha sağlıklı olduğu icin eger uyuşma gerçekleşmez ise veya ameliyat sürecinde farklı bir durum olursa tam bayıltma yapıyorlar aslında özelden farkı yok dediğiniz gibi . O kadar paralar vermekte istemiyorum özele hepimiz sağlıcakla kucağımıza alırız bebeklerimizi insallah