Kızlar zaten folik asit hamile kalmak için önerilmiyor ki. Bebeğin sağlıklı gelişimi için oneriliyor. Bi de şey duymuştum mesela Akdeniz bölgesinde yasayanlar özellikle besinlerden bu ihtiyacı karsiliyormus ama hamilelikte daha çok ihtiyaç duyulduğu için folik asit oneriliyor