Zeynaaa0101 Havvaca gördüm canım keseyi şükür ama beneği daha görmedik 5+1 de gitmiştim bebeği ne zaman gorururz sence
myangelson Zeynaaa0101 kese goruldukten sonra beta bakılmaz doktorun mu istedi sen kendin mi baktin? Bebeği ben 7 haftada gördüm anca daha çok erken bebek görmek için