Zeynaaa0101 ElifKyncu0 hayır daha 5+1 im gözükmedi değerim 5441,20 den 12.346,40 a yükseldi 2,5 gun değer yüksek diyorsun ama yükseliş iyi mi
ElifKyncu0 Zeynaaa0101 Evet yükseliş iyi bence şuan keseyi görmeniz gerekiyor bir daha ki muayenede bebeği de görürsünüz kalbini bile duyabilirsiniz.
Zeynaaa0101 Gumus25 gördüm canım ama gine de vermiştim bu 3 gün olmasına 6/7 saat kala çıkan sonuç hanı normalde 3 günde 3 katı olur ya benimki 2,25 olmuş 2,5 günde
Gumus25 Zeynaaa0101 bebegi gördükten sonra Bi daha baktirmana gerek yok boşuna kendini endiselendirme
Zeynaaa0101 ElifKyncu0 gördüm geceyi 5+1 de gittim dün ama daha bebeği görmedik bebeği de 6 haftaya yakın görürüz herhalde
ElifKyncu0 Zeynaaa0101 5 haftalarda bebek gözükmez zaten daha erken 1.5 hafta sonra git görünür inşallah 🤗 bende de öyle olmuştu.
ElifKyncu0 Zeynaaa0101 Sağ ol canım endişe de etme bebekte çok etkileniyor bu süreçte iyi düşünelim iyi olsun. 🌸🤗
Zeynaaa0101 Havvaca gördüm canım keseyi şükür ama beneği daha görmedik 5+1 de gitmiştim bebeği ne zaman gorururz sence