Dilan1999 Yazmelegi_ benimkide normalde 26 haftalıkken gittiğimde doktor bir hafta geride gelişimi dedi iki hafta sonra gel ilaç falan verdi bakalım gidicem inşallah almıştır kilo
Yazmelegi_ Dilan1999 1 hafta geri ileri olunca bir sıkıntı olmuyormus inşallah daha fazla geriye düşmez bakalım bizimde cuma kontrol var ne kadar olmuş olcak merak ediyorum
Sere Bal_1604 1500 haftanıza göre normal değil mi ben tam 29da gittim 1426 ya normal dedi doktor şu anda da 29+3 üm
Oznurdediler Bal_1604 30 da 1500 gayet iyi değil mi ya. Benim 29 da 1600 du ve doktorum haftasına göre gayet iyi demişti size nasıl fazla demiş anlamadım 🤔
Ozdbtl Bal_1604 abartamadan yiyebilirsiniz de bence de kilosu normal Ben 29+5 te gittiğimde 1500 gramdı..Hiç te çok değil sizin bebeğiniz
Bal_1604 Ozdbtl çok takilmadim valla bu zamana kadar nasıl besleniyorsam öyle devam edicem sonuçta doğum yaklasti 1 kg mi dogsu bebeğim yani çok saçma 😌