Sena00 Bal_1604 30+4 deyim bir hafta önce gittiğimde 29. Haftada 1300 dü bidaki kontrol 15 inde bakalım almışmı🤎
Hamalp Bal_1604 dün gittim 30+5 1522 ydi sanırım. Durumum çok yorgun hissediyorum sıcaklara hiç gelemiyorum.
Youngmotherr Bal_1604 pazartesi kontrolüm var aslında bu gün acile gitmiştim ama kendimi kontrol gününe sakladım 🫣
Bal_1604 Yazmelegi_ bu doktorlarida anlamıyorum benimkine de ilerde dedi 1.500 kg yediklerine dikkat et falan dedi karbonhidrat yeme diyor 😌 canım isteyince nasıl yemiyeyim
Dilan1999 Yazmelegi_ benimkide normalde 26 haftalıkken gittiğimde doktor bir hafta geride gelişimi dedi iki hafta sonra gel ilaç falan verdi bakalım gidicem inşallah almıştır kilo
Sere Bal_1604 1500 haftanıza göre normal değil mi ben tam 29da gittim 1426 ya normal dedi doktor şu anda da 29+3 üm
Oznurdediler Bal_1604 30 da 1500 gayet iyi değil mi ya. Benim 29 da 1600 du ve doktorum haftasına göre gayet iyi demişti size nasıl fazla demiş anlamadım 🤔
Ozdbtl Bal_1604 abartamadan yiyebilirsiniz de bence de kilosu normal Ben 29+5 te gittiğimde 1500 gramdı..Hiç te çok değil sizin bebeğiniz
Bal_1604 Yazmelegi_ bende öyleyim ona kilo olsun diye yiyorum çoğu şeyi beslenebilsin diye 1500 fazla 1300 az ortası ne bunun merak ettim
Bal_1604 Hamalp ben birde ev taşıyorum 😌 gerçekten sıcaklar çok etkiliyor ben yanıyorum eşim üşüyor 😂
Hamalp Bal_1604 Allah yardımcımız olsun ya. Bize de çıkın dedi ev sahibi. Napcaz bu ev sahipleriyleriyle ya eski kiracılar gönderip 7 8 e kira ya vercekler
Merard Bacaklarıma kramp giriyor sürekli geceleri uyuyamıyorum sürekli tuvalete gitme isteği karnimda baskı halsizlik sürekli uyumak isteme
Bal_1604 Merard benimde kramplarim vardı bugün kontrole gittim doktor magnezyum verdi sizde isterseniz yazdırın doktorunuza 😌 sağlıkla kavusalim
35_tecrube Bal_1604 30 haftanın içindeyim 26 haftalıkken 1100 gramdi ayın 23 kontrolüm ne kadar olursa artık balim