Esmaars Fadimr çok teşekkür ederim cevaplarınız için . Allahım bu bebeginizide saglikla kucağınıza almayı nasip eder inşallah . Benim içinde dua edin ne olur sağlıkla alayım oğlumu kucağıma .
Fadimr Esmaars Amin Amin hepimiz inşallah Allahım sağlıklı sıhhatli uzun ömürlü şekilde kucağınıza almayı Nasip etsin inşallah korkularınızdan emin kılsın Rabb’im 😊
noluyosanagenemiross Esmaars bende epilepsi hastasıyım 24 gün önce doğum yaptım genel anestezi evet normal doğum bizim için riskli ama düzenli kullanın bu süreçte bol bol uyuyun 🥰
Esmaars noluyosanagenemiross çok sevindim adınıza bebeğiniz iyi mi . Gebelik boyunca ilaç kullandınız mı nobetleriniz oldumu . Soruyorum kusura bakmayın ama iyi şeyler duymaya ihtiyacım var
Meliisssaaaa123 Fadimr hadi ya genel de korkutuyor beni 🥹 doktorla konuşmadım daha bir dahakine soracağım teşekkür ederim ☺️
Fadimr Meliisssaaaa123 bende 1000 kullanıyorum sabah akşam aynı durumu yaşayan kişilerle karşılaşmak beni rahatlatıyor teşekkür ederim 😊
noluyosanagenemiross Esmaars tabiki de kullandım nöbet geçirmedim bebeğim şuan için iyi ama tabi bi nöroloji doktoruna göstermekte fayda olur diye düşünüyorum.🥰