Fadimr malesef benim dördüncü aydan sonra nobetlerim oldu hamilelik tetikledi . Yıllardır olmuyordu . Kısa saniyelik nöbetler ama yinede çok endişeliyim bı de iki tane hap kullanmak zorunda kaldım lamictal ve tegratol yüksek dozda ancak durdurdu nobetlerim. İnşallah bütün anneler hayırla sağlıkla alır kucaklarına bebeklerini .