Nil89 Busrahmet 37 haftalık olduk keske 30lu haftalarda olabilseydim en azindan.birazda olsa uyuyabiliyordum artik som zamanlarim dahada bi uykusuzluk var gece hic uyuyamiyoruz gunduzde uykudan gozumuzu acamiyoruz
DidemKzlyelYolta Bende 36.haftayı bitirmek üzereyim mycey hamile destek yastığı kullanıyorum biraz etkili oluyor ama uzun süreli kullanımda kasıklarda gerilme hissediyorum.
Krfzhale Bende 32deyim ve bende de ayni sıkıntı bütün gece evin içinde tur atiyorum ve sabah kalkıp ise gidiyorum bünye alışmış sanki uyumus gibiyim gündüz de 😂😂