ttgb38 benim de ilk hamileliğim de çatlamayan yerim kalmadı popom bile çatladı ama dogumdan bir kaç ay sonra popomda ve yanlarımda olan çatlağın çoğu gitti iz bile kalmadı sadece basen bölgemdeki iç bacak kısmında biraz ve karnımın alt kısımlarında var biraz çatlak oğlum icin değer varsın çatliyim Aslan gibi evlat vermişim beğenen böyle beğensin hiç üzemem kendimi şimdi ikinci hamileliğim bakalım bunda nasıl olucak artmaz umarım 😂