bebitomom Serap-asel e bebek çalıştığı kargoyla iletişime geçip bilgi vermiyorsa sadece sorun kargoda değil e bebek de ürünü yolladım paramı aldım ben karışmam kafasında
Kubracns bebitomom benimde benzeri başıma geldi teslim edilecektir ya da sms mesajı gelmedi 15 gün boyunca kargom yolda gözüküyordu kargo firmasını arıyordum yaşadığınız il ve ilçede bulunmaktadır dağıtıma çıkmamıştır diyorlar sürekli şikayet talebi dolduruyordum en sonunda bulunduğum şehirde depremde yıkıldığı için başka ilçeyi arayark kargo merkezine ulaştım öyle teslim ettirdim
cansualtikulac Ah kuzum ah benimde siparişimi kargoya verdiker kaç gün kargoda bekletildi sonra geldi bi kenarı kırık kutu rezalet değişim talebi oluşturdum gelecekler de alcaklar da ooo e bebeğin böyle leş bi kargoyla çalışmasına şokum gerçekten
Dicle06 bebitomom sürekli ara ve sürekli watsaptan mesaj at sitemli konuş sizi maddi manevi şikayet edeceğim artık de
bebitomom Serap-asel sadece e bebeği suçlamadım tabi ki önce kargoyla iletişime geçtim ama teslimat olmuyor o zaman doğal olarak paramın iadesini istiyorum oda olmuyor
MucizemMart bebitomom aynisini yasadim en son magazaya gidip orda Çek aldim sinir bi durum ya sikayet vara falan yazdim ama sonuc yok