bebitomom e bebekte değil suç, sendeo kargoda. Evde yoken aramadan kapıya koymuşlar bebemin şampuanı yok ortada. Kayıp, nerde diyorum o onu suçluyor o onu. Trendyolda karadut da sendeo ile çalışıyor, o da aynı, arıyor açmayınca hemen kapıya bırakıp gidiyor