Nur_50 Kızlar anlamı güzel erkek bebek ismi önerirmisiniz? Selim -iyi huylu timör deniliyormuş kuranda geçiyor anlamı güzel diye düşünmüştük Berk -bunun kuranda güzel geçiyor bu nasıl😃
HMA13 Nur_50 Berk güzel isim 😊 Benidme oğlum olacak adı da Mâlik ensar koyduk hayırlısıyla 😁 Eşimin adı da muaz eşimin adını ve bebeğimin adını babam koydu 😂😂 akraba evliliği ❤️ MUAZ.MALİK🤭 Ensari da kayınvalidem istedi 🌹
Anonim3447 Nur_50 selimi ben daha çok beğeniyorum ama oğlum olsaydı Talha koyacaktim hem Kuran’da geçiyor hemde anlami güzel
Eslemim34 Nur_50 Selim güzel bi isim Ben de hamileyim bi kuzum var ama eğer oğlum olursa Akgün Yamaç Yağız Eray Bunlardan birini koymayı düşünüyorum İlla kuran da geçmesine gerek yok bu arada caiz olan bi isimse kuran da geçmezse bile konulsa sıkıntı yok(:
Hizligonzales Nur_50 berk cok guzel kulaga hos geliyor. Benim oglumun ismi Barlas Noyan turk kökenli olmasini dikkate aldik biraz. Barlas mujde getiren savasci anlaminda Noyanda baskomutan hakan olacak cocuk anlaminda.
Nur_50 HMA13 😃ya adıyla yaşasın ben büyüklerin adlarını koymayı düşünmüyorum 🤣birini koyacam öbürü çıkacak onlar tek ve özel kalsınlar.
Nur_50 Anonim3447 talha amcamın oğlunun adı😃yani kuzenim kalabalık aileyiz en azından olmayan isim olsun istiyorum.
Nur_50 Zehmer Ömer eniştemin adı😃 Ömer diye amcamda var Ömer asaf diye yeğenim var🤣artık ömer son yeter
Bebisannneessi Zehmer Mirza ismini çok beğeniyorum benimde oğlum olucak ama eşim beğenmedi koyamıyorum 😑
Zehmer Nur_50 Nur_50 bizim de babamızın adı Ömer, yiğenimin adı Ömer Asaf oğlumun adı Ömer Mirza olucak inşaAllah 😂 eşim kendi adını da koymak istedi ben de kırmak istemedim 😅🤗
Nur_50 Zehmer 😃çok fazla ya ben istemezdim galiba eşimin adını bebek istemezdim baban ne ömer senin adın ne Ömer🤣
Zehmer Nur_50 biz kadınlar çocukların üzerinde daha baskın olduğumuzu biliyoruz fakat babaların da hakları olduğunu unutuyoruz 😅 Ömer oğlu ömer gayet güzel kıss ses etme 😆
Nur_50 Zehmer 🤣🤣yani eşime kalsa modern isim olsun ne olsun diyorum abuziddin diyecek diye 🤣🤣🤣araştırmadım der