myangelson 1melekannesi3858 bende devlette bulamıyorum özele gidiyordum hep çok zor gerçekten devlette doktor ihmallerinden çok çektim o yüzden rabbim herkesi iyi insanlarla iyi doktorlarla karşılaştırsın
Syma_07 Sila66 taburcu oldum dün canım evde takip edicem 1 hafta boyunca tansiyonum çok olursa sezeryana alınma durumum var inşallah dikkat edicem
Papatya688 Syma_07 gebelik zehirlenmesi değil demi sadece tansiyon yüksekliği olarak nitelendirilmiş sanırım Çünkü bende aynı durumu yaşıyorum tansiyonum hep 13/9 tek doz alfamet kullanıyorum protein çıkmadı odemim de yok ama yinede endişeleniyorum
Syma_07 Sila66 dünden annemgilde kaldım şimdi evime gecicem canım mecbur ise gidicek eşim evde takip ederim zaten
Syma_07 Papatya688 protein çıkmadı bendede idrar verdim çıkarken 1 hafta sonra sonuç cikicak bakalım o ne için bilmiyorum