Syma_07 endolu ben kullandım serklajliydim kasılma ve ağrı sikayetim vardı kasılma ve ağrı kesici ilaç o ben fitil kullandım çok faydası olan birşey ama 32 den sonra kullanılması yasak dedi doktorum bana 32 ye kadar kullancaz sonra kesicez demişti senin haftan kaç ki canım. Bu arada kasılmaları bazen ben hissetmiyordum doktor ultrason ile anlıyordu