Bukiiiiiiii 1prensesimm kuzum bende 34 haftalik gordim gecen sene kuveze filan gormedi merak etmedi solunumj iyi ve kilosu 2000 kiloise almayiyorlar kilosu nasil
Pelinsnbl 1prensesimm 1prensesimm kuveze girme sebebi akciğer gelişimini tamamlası içindir. İçini ferah tut kilosu çok iyi. Biraz daha sabır.
MYSR 1prensesimm haftamız aynı bende de o korku var duan ilk bebeğimde küvete girdi sancın mı başladı açılman olduğunu öğrendin bende kasılma var 2-3 gündür
1prensesimm MYSR evet canım sancıyla doktora geldim 3 cm açıklık varmış erken doğduğu için normal doguramadim
1prensesimm Azeriqizi Allah korusun inşallah girmez kuveze ya Rabbim sağlıkla kucağına almayı nasip etsin inşallah canım ultrasonda 2500 du doguncada o kiloyla doğdu
Ulvana 1prensesimm nasılsınız şimdi? Allah yardımcınız olsun. Erken doğuma sebep neydi? Birden biremi oldu
Mutluemos 1prensesimm hep aklimdaydin hadi gözün aydın olsun buna da şükür Rabbim evladını sana bağışlasın Rabbim sağ salim sağlıkla kucağınıza almayı nasip etsin inşaAllah bu günler de geçer üzülme ağrın var mı nasılsın
1prensesimm Mutluemos evet cnm dikiş agrim var biraz ama onun dışında sorun yok çok şükür canım benim
Mutluemos 1prensesimm Allaha binlerce kez şükürler olsun kardeşim vardır bir hikmeti sen gönlünü ferah tut Rabbim sana da evladına da hayırlı şifalar versin Rabbim yar ve yardımcın olsun Allaha emanet ol dikkat et kendine ❣️
Haticezk 1prensesimm maşallah kilosu iyi doğmuş hızlıca toparlanır zaten çok ayrı kalmazsınız alırsın kucağına hemencik 😍