Haticezk 1prensesimm maşallah kilosu iyi doğmuş hızlıca toparlanır zaten çok ayrı kalmazsınız alırsın kucağına hemencik 😍
NUR-01 1prensesimm Allah yar ve yardimcın olsun canım inşallah kucağına alırsın eve birlikte gideriniz Allah’ın izniyle
Hayalim1_ 1prensesimm hiç korkma canım benim kilosu ıyı yanı çok kalmaz benim görümcemın iki çocuğuda erken doğdu prematüre doğdular ve suan biri 6 dıgero 5 yaşında çıkar merak etme canım
Sara-2007 1prensesimm allah yar ve yardumciniz olsun kardeşim İnse allah girmez guzellikle dogsun sag salim🤲🏻
Azeriqizi Kac kilo dogdu canim?kuvezdeyazmissin insAllah yakin zamanda kucagina alirsin.ultrasonla birmi dogdu kilosu? Benimde pazartesi dogumum 2kilodan az kilosu.36haftaligiz buyuk ihtimal brnimde bebegim kuveze girecek
1prensesimm Azeriqizi Allah korusun inşallah girmez kuveze ya Rabbim sağlıkla kucağına almayı nasip etsin inşallah canım ultrasonda 2500 du doguncada o kiloyla doğdu