KumCi Geçen buradan biriyle bu konu yüzünden tartıştım. Baktım ki anlamıyor çok da uzatmadım.🙃 Ben daha alttan muayene tehlikelidir düşüğe sebep olur diyen doktor duymadim. Varsa da halktan biri gibi olup halktan biri gibi düşünüyordur diplamonasini kenara koyup😄
Embriyo ya da bebek dediğimiz şey çok derinde ve korunaklı yerde. Bebek alttan muayeneden, ağır kaldırmaktan, bi yere uzanmaktan, eğilmekten etkilenmez. Ki risk olsa alttan muayene diye bi kavram olmaması gerekir. Benim şu an hafif kanamalı geçmesine rağmen doktor bana senlik bir durum yok yapabileceğin bir şey de yok. Bekleyip bu kanamayı takip edeceğiz dedi. Şunu şunu yap demedi ben sadece kendimi psikolojik olarak rahatlatmak için yatıyorum ve dikkat ediyorum.
Yiyecek ekmeği varsa ne yaparsan yap yaşar o bebek ve sağlıklıysa tabii. Sağlıklı değilse bağlasan da durmaz düşer. Vücudumuz ssk gibi çalışıyor demişti doktor hafif bozuk bile olsa embriyoyu sağlıksız olarak nitelendirip dışarı atıyor. Bunun erken haftalarda olması çok iyi yoksa gittikçe bağ kuruyorsun ve atlatmak daha zor geliyor. Bi arkadaşımın 13 haftalıkken kalbi durdu bebeğinin, doktor demiş ki vücudun uyuyor muydu bu bebek 8 haftada düşmeliydi, geç tepki verdi vücut demişti.
Bu konuda sizin gibi düşündüğüm için yazmak istedim😘