Aslaninannesi01 tamam arkadaşım ben seni anlıyorum ama bugün bi hastanede doktorun birisi kesin ameliyat derken aynı gün farklı bir doktor hayır ameliyata gerek yok ilaçlarla halledebiliriz diyor olabiliyor bunlar yani keşke doğru bir olsa her doktor en doğrusunu en güzelini yapsa bizde bir an önce şifa buluruz derdimizden kurtuluruz ama olmuyor sen hiç yaşamıyor musun bu gibi durumları doktor hatasıyla kaybedilen bebekler olmuyor mu her ne şekil olursa olsun oluyor bende asla yaptırmam demiyorum ki illaki gerekiyorsa yapılacak tabi sadece ilk haftalarda yaptırmak istemem diyorum riski veya değil bu benim düşüncem ha yaptiranada neden yaptirdin demem ona göre o doğrudur ben zaten kesinlikle yanlış demiyorum ki