kbra19 Merhaba anneler 35+6 günlük olduk 3. Bebeğim olacak ama korku heyecan hepsi var. Her çocukta insan bu duygulara kapılıyor sizde durumlar nasıl? Sağlıkla inşallah hepimiz yavrularımıza kavuşuruz 🤍🤍
Tugceee95 kbra19 bende 35+6 ym heycanla bekliyorumm ogluşumu ilk dogumum olucak🥹😍saglıkla gelsinler ınsallah
Bir_tirtilannesi kbra19 aminnn inşallah hepimiz sağlıkla alalım kucağımıza 🙏🏻 37+1 deyiz minik kızımla ilk hamileligim kayıpla sonuçlandı bu ikinci hamileligim uygulamaya göre 20 gün kaldı normal dogum gözüküyor bakalım küçük hanım ne zaman gelmek isteyecek 🐣🎀
cauuv1 İlk gebelik sezeryana son 9 günüm çok heyecanlıyım korku vs hiç yok sadece dayanacak gücüm kalmadı keske simdi dogsa diyorum haftamız 37+6 🙏
kbra19 cauuv1 benim geride 2 evlat var ya birazda ondan stresim ya ilki en güzeli ☺️ Sağlıkla kucağına al inşallah benimde zor geçiyor sıcaklarda gelmeye başladı Allah yardımcımız olsun.
Dilaraanl cauuv1 ay bende 37. Haftama girdim gözüm korktu okuyunca valla. 38+6 da sezaryen olucam inşallah
cauuv1 kbra19 evet çocuk olunca biraz zorlanmanız normal insallah allah yardım eder eviniz şenlenir iyice, çok tesekkür ederim aminn insallah sizde saglıkla alın 🥰🥰🙏🙏
kbra19 Dilaraanl sizin gününüz belli ne güzel normal doğumda bu sefer iyice bir stres oldum ben ☺️ Sağlıkla alın inşallah kucağınıza
cauuv1 Dilaraanl gözünüz korkmasın yaa malum az kalınca hafif agrılar olması normal dayanılmıcak gibi degil öyle olsa dogum temizligini dip köşe bu haftamda tek yapamazdım heralde 🤭🥰🥰
Tugceee95 kbra19 bende cok merakedıyorum basasagıyız suan ufakta sancılarım cıktı 40 ı beklemez dıye dusunuyorum ben ama nasıp en saglıklı nasıl gelceklerrse oyle olsun ınsallah🥹😍🥰
Zolahin16 37+5 im az kaldı. Heyecan ve korku var şimdilik normal Allahım hayırlısıyla inşallah hepimiz sağ salim kucağımıza alalım bebeklerimizi 🫶🏼