Mavikelebek- Birhayalimvr Canım 3 haftada bir regl oluyorum ben. Bu ay düzensiz oldum ama 10 gün üstüne yeniden adet oldum. Her an olacakmış gibi karnım ağrıyor. Doktor geçen hafta hormon tahlilleri yapmıştı bana. Amh falan için. Beta değerim 2 çıkmış. Birde Climen kullanıyorum ben
Mavikelebek- Sunaya Tatlım senin iyi hayırlısıyla normal yolla hamile kalırsın sen. Benim 3 merkezde de farklı çıktı. En son 0.19 çıktı
herseyguzelolacak6 Mavikelebek- merhaba 3 sene olmuş nerdeyse ama bu yazıyı yazalı acaba gebe kaldınız mı ? Kaldıysanız doğum olduysa adet oluyormusunuz şu an çok merak ettim ben 3 senedir gebe kalamadım Amh 003-001 çıktı iki ayrı testte ve 2 kere tüp bebek denedim ikisinde de yumurtlaer gelişmedi bi daha da gitmedim Fsh de yüksek benim ne yapcam bilmiyorum çok çaresiz kaldım
Sinemberkehan Dneglr canım benimde amh 0,11😔 bende de yumurta 1,2 taneoluyor. Ama yaş 41, ilk evliliyim , çok istiyorum anne olayım
Mavikelebek- Sinemberkehan Tatlım biz eş paketi kullandık. Ek olarak da reserve amh, advictor ve azoperm kullandık.
Buketboyraz Mavikelebek- testi tekrarlatmaniizi tavsiye ederim. Benim şehir Hastanesi’nde bakılan değerim 0.63 du. Amh yaninsira farklı değerler içinde kan vermiştim. Kendi Dr um sadece amh değerine bakılması için tahlil istedi 1.53 çıktı. Yaşıma göre yine düşük ama 0.63 den iyidir
Sinemberkehan Dneglr tüp bebek için doktorla görüştüm. Ağustosta baslayacaz, bana rapor çıkmıyor diye baya masraf var, hazır değiliz maddi açıdan.
BurcuArya35 Mavikelebek- benim 0.11 çıktıgi ay hamile kaldim canm stres yapma sağlıkla gelecektir bebeğin inşallah
Mavikelebek- BurcuArya35 Ahhh canım benim umut oldun bana inşallah güzelim dualarımızı bürbirimizden eksik etmeyelim inşallah 🤲🙏🌸
BurcuArya35 Mavikelebek- olumlu düşün sağlıkla gelecektir bebeğin umut bitti dediğin yerde yeşeriyor 🥰