LamiyaCetinkaya Kızlar bu ay da tutmazsa artık ovulasyon testi alıcam, belki ben yumurtlamayı yanlış hesaplıyorumdur veya bir yerde hata yapiyorumdur diye
LamiyaCetinkaya İnnovita diye bir marka vardı sanırım o nasıl ? Daha önce laboquick kullandım ama c çizgisi bile net çıkmıyor onun hiç anlamadım t nin yeterli netlikte olup olmadığını