Bende geçen ay kist için duphaston kullandım. 16 Mayıs’ta lekelenmem oldu bitti. 18 Mayıs’ta tekrar lekelenmem oldu tam 3 gün leke geldi, 22 Mayıs’ta tam regl oldum şimdi ben hangi günü baz alcam kafam karıştı 🥴
Regl günümde 14 Mayıs’tı, işin içinden çıkamadım bir türlü 🙄