tgcoral Merhaba kızlar🦋 belkide bebek arabası araştırırken yaptığım çalışmayı başka şeylerde yapsam filozof olmuştum. Mamas&papas armadillo flip xt2 Gb pockit qbit Cybex m air Bu arabalar arasında kaldım. Fiyatlar çok uçuk açıkçası ondan da karar veremedim. Önerisi olan? -bu arada bu arabalar en kolay kapanan, hafif ve çok yer kaplamayanlar. Araştırmalarımla bunları buldum.
Ceyfer tgcoral biz wei-b resistens 1012 travel aldik canim. Daha Kullanmak nasip olmadi ama cok hafif kullanisli agir degil. Baya arastirip aldik.
Ayferfeneer tgcoral Ben gb pocket kullanıyorum ama şu katlanıp 3.5 kg olandan model olarak aynı olmayabilir. Yenidoğan için uygun degil ama ben çok memnunum
melisoylu tgcoral inglesina trilogy tek tuşla, tek elle açılıp kapanan bir araba. Fiyatı diğerleri gibidir, ama çok kullanışlı bence.
Mrvdgclk Ben daha kullanmaya başlamadım ama birçok tavsiye üzerine elelebaby affroad travel sistem arabasını aldım evdeki denemeye göre hem çok hafif hemde aşırı kolay kapanıyo şimdiden memnun kaldığımı söyleyebilirim ki görünüş açısındanda çok çok şık tavsiye ederim 😀
efsanee_ Bnde araştırmadaym henüz ama bu fiyatlarda çok fazlaymış araba için 🙄 max araba 1000 -1500 olmalı bence
Mrvdgclk efsanee_ mağazadan aldım canım noktabebe pendikten başka bi araba için gitmiştim buna bayıldım bunu aldım 😀
Mrvdgclk efsanee_ internet sitesinden de alabilirsin şuan bildiğim kadarıyla indirim de ben 1300 e almıştım aylar önce geçen arkadaşım aldı 2500e çıkıcakmış yakında fiyatı adam öyle demiş kaçırma 😀
Ayferfeneer hhh benim bebegim öyle bebek arabasında uyuyan bi tıp değil mima xari var onda da hiç uyumadı öyle
ebruu30 Mrvdgclk Canım bende şimdi baktım çok hoşuma gidiyor zaten o araba şuan 1000tl internettee alsam mı acabaa 🤔
Mrvdgclk ebruu30 eğer öyleyse fiyatı sakın kaçırma asla pişman olmazsın daha kullanmadan memnun kaldım bide kullansam 😍😀
Mrvdgclk SeherNilgnBakrc evet beşik baktım bitane çok beğendim ama oradan almadım fiyatı yüksek geldi başka bi yerden aynısını daha uyguna aldım 😊
Lylaalp SeherNilgnBakrc bn baktım hatta mağazasına gittim çok güzel ilgilendiler memnun kaldım belis damla mobilyasını aldık gayet güzeldi tavsiye ederim fiyatlar da gayet uygundu
Muzikci Biz baby home 955 gold vip aldık çok beğendik sürüşü çok rahat ve hafif n11 den aldık 11.11 indiriminden 1000 liraya geldi şu an 1500 civarında olması lazım daha kullanamadık ama mennun kalırız inşallah 🙏🏼
SeherNilgnBakrc Mrvdgclk instagramda görüyorum devamlı fiyatlar uygun gelmişti takımlar için kalitesini merak ettim çok saol canım