Alyaam SevdaKaplan 38+3’ üm bugün çatı muayenesi oldum 2 cm açılma varmış belimde ve karnımda ara ara ağrılar var bakalım bekliyorum uzun zamandır zaten uyku uyuyamıyorum miniğim doğarsa hiç uyuyamayacağım ama olsun yeterki doğsun artık 🤗🌸
Honeybaby 37+6 bir uykusuz da benim 👏🏻👏🏻 Tam içim geçecek gibiydi bizim oğlan kıpır kıpırdı hıçkırmaya başladı 😄 Doğunca bol bol uyursun inşallah annecimmm 💙💙😄
bikucukbalik Uyku gerçekten şimdiden özlendi. Şikayet ettiğimden değil allaha şükür ama insanın imkanı varken herşey müsaitken uykusu varken uyuyamıyor ya o beni daha çok sinirlendiriyor. Hadi bebeğimiz doğduğunda onunla ilgileneceğimiz için uyuyamayacağız bu belli ama şimdi böyle olması😬 kaşıntı, göğüs ucu yanması, kafada dönen deli sorular,hayaller,pozisyon alamama, tam rahat etmişken zınk diye yenilen tekme,nefes darlığı,burun tıkanıklığı,tam dalacakken çişin gelmesi,sürekli sola yatmaktan sol tarafın uyuşması,sağa yatınca duyulan vicdan sızısı,tekrar çişin gelmesi...... (sabah ezanı okunur)
aysgldlrl67 mucizem61 çatı muayenesi yapıldı mi daha önce size 🤔 yarin ben de gidicem kontrolede. 38+4 şuan.
Duranb SevdaKaplan baya gece kalmissin SEn valahaa gerci Beni de gece. Uyku tutmadi 3e kadar oturmustum baykus gibi
aysgldlrl67 Hele yanınız da horlayan bi koca varsa uyuyamamak daha da kötü 😂 uyurken sıkıntı yok da uyumayınca o sesi dinlemek berbat bişey 😁 5 dakika da bir dürtüyorum 😊😊
aysgldlrl67 SevdaKaplan evet yorulunca oluyor genel de 😊 Rabbim yokluklarını göstermesin bizlere 😍😍 Aşka geldim 😂😂