Sedayznn bende de yeni yeni olmaya başladı kuzum bende ya i pist acmistim bu konuyla alakali doktor kntrlm haftaya bende uyusma ve parmaklarimda siddetli kopacakmis gbi bi agri oluyor gun icinde de uyusuyor uykularim haram oldu geceleri uyaniyorum elimin uyusukluguna hemde inleye inleye kalkıyorum doktoruma soylcm netten arastrdm normalmis son 4 ayda oluyorms karpal tünel sendrmuyms dogumdan sonra geciyorms ben 34 +4 oldum yeni olmaya basldi sen kac haftaliktn